pondělí 29. července 2024

Barevné pondělí

 Dnes mám nějaké povínnosti v Praze od božího rána a tak jsem vám tu, milé KOČKY, nachystala, co jsem foťákem na výletě minulý týden v úterý nasyslila - je léto a tak není divu, že jsou to kytky a včelky. 

Jsou tu pro vás:
















opatrujte se, milé blogerky...

25 komentářů:

  1. Květiny vždy potěší,jsou nádherné.Také jich mám dost nastřádáno hlavně od sestry ze zahrady.
    Jiřinko,hezký začátek nového týdne

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, to se to bude v zimě prohlížet, až bude venku ošklivo. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko, to je ale krásy po ránu... Ach, kytka prostě vždycky potěší!
    Přeji příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, onehdy v noci trochu prý sprchlo, ale dnes jsem stejně musela venku kytky zalít, je to suché jako troud. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Rozkvetlá nádhera, která vždy potěší. Při pondělku obzvlášť )))
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, kytkou a včelkami snad nikoho neurazím. Jiřina z N:

      Vymazat
  4. Hezky jsi na svém blogu zahájila týden !
    Měj se fajn !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, když už jsem to tam nafotila, proč to neukázat? Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Lezarts
    Hezky se mi na to kouká. Po letošním jarním Mráze to na naší zahradě moc nekvete:-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Letošní jaro bylo divné. Nejvíc mi vadí, že nebudou asi vlašáky, neumím si bez nich představit Vánoce. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Jiřinko, jako vždy, kytičky potěší. Měj pohodové a rychlé zařizování. ☺ ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, to zařizování bylo dovádění na Karlově nám. v nemocnici - občasné hrátky s doktory. Výsledky budu vědět za 14 dní. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Ahoj Jiřinko, hezké fotky kyticek není nikdy dost.Kdyz začnou zlobit nohy říkám si, že zmenším okrasou zahradu,ale jak se udělá líp sazim dál, teď zrovna dělám nové záhony růžì.Posilam moc pozdravů Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, to je super zpráva, kytek nikdy není dost, zeptej se motýlů a včeliček. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Krásné barevné kytky, to je potěcha pro duši a oči. Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Iwko, moc ráda pozoruji hmyz - jak si vybírá květ a jak si sedá a pobíhá a pak si i asi pochutná? Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Jiřinko milá, krásné potěšení nejen v současném parnu. Až si říkám, jak jsou kytičky odolné a co všechno vydrží, aby nám přinesly radost. Opatruj se a mávám Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, dnes nebylo takové vedro, měla jsem sebou na vyšetření deku a ještě, že tak. Zítra si ji beru také. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Nádherné květiny. Líbí se moc ty zvonce... Hezký den Ti přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, tyhle trubky, co já vím, bývají nejméně ve třech barvách, paní z domku mi povídala, že si u Starkla obj. oranžovou a přišla jí tahle, kvetla až po 7 letech a je sytě žlutá.Tak jsem s ní chvíli setrvala v družném rozhovoru, já jsem kousíček trubače dostala od Jany a po pár letech mi letos nadělal šlahouny ( které není kde opřít a jsou poházené po vysoké růži ) a letos prvně kvete - oranžově. Chtělo by to drátěnou slavobránu a z obou stran tam dát tohle nebo popínavou hekou růži.
      Jaru, hezké odpočinkové dny. Už jsem byla odvezena domů a postel volá! Hola, hola.
      Šlo to dnes jako po másle, tak ještě finále ve čt.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  11. Překrásné fotky květin Jiřinko ♥

    OdpovědětVymazat
  12. Překrásné fotky, Jiřinko, to je pastva pro oko 🌞🌸

    OdpovědětVymazat