úterý 30. července 2024

S vervou do toho

 Nedávno jsem si, dá se říci náhodou, koupila novou knihu - zeť mne vezl z Prahy domů a stavil se v jedné prodejně pro objednané knihy a já ji tam spatřila a jak jsem uviděla zmínku o Compostele, už jsem po ní šla. Ale - odložila jsem ji, neboť jsem, milé KOČKY, měla vypůjčených sedm jiných z Městské knihovny a to dá rozum, že když je musím do polovinuy srpna vrátit, musím se činit. Nu a včera jsem poslední z nich dočetla a v podvečer jsem už načala pár stránek z té mojí nové - a bude to jízda! Autora sice zatím neznám, ale podle jeho slohu a vyjadřování budu moc spokojená.

Takže, seznamte se: 

Ondřej Herzán   Z Brna za sklenkou portského  -  s podtitulem aneb 3600 kilometrů po svých




11 komentářů:

  1. Jiřinko, tuhle pouť šla naše kamarádka, dala si to jako dárek k 60tinám! Chodím ráda, ale i tohle - prostě smekám!
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, ze známých to šla jen dcera mojí kamarádky Marcely se svým ženichem Francouzem a pořídila si cestou první dítě - dceru. Tak pozor na nástrahy cestou. Z Francie se ale po druhém dítěti vrátila do Čech.
      Pozdravuj doma i to vaše zvířátko. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Lezarts
    Škoda, že nemám na to kondiční, ale šla bych to hned!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S Tebou, s Tebou, ráda jsem - a na tuhle cestu s lasturou bych šla s tebou obzvlášť ráda, to víš, měla bych tlumočnici - navíc by sis ani nevšimla, že jsme to odchodily, když jsem jako rádio, co nejde vypnout.Ale ty mé staré nohy! Renátko, pa Jiřina z N.

      Vymazat
  3. 3 600 km, to je pořádná dálková trasa! To já neujdu ani za celý rok...to bych musela ujít denně aspoň 10 km...To si ani nedovedu představit a že jsem zvyklá chodit pěšky. Knížka bude určitě zajímavá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, jsem na začátku a čte se to velmi hezky a jde přes Třebíč, Třešť a pod! tak třeba si ji přečteš v zimě ( knihy nepůjčuji, ale tobě klidně.)- Jaruško, ty toho nachodíš a naběháš až dost! Jiřina z N.

      Vymazat
    2. Renátko, tohle je asi sedmá knížka o cestě do Compostely, co se mi od různých autorů a absolventů této pouti dostalo do ruky. Tak jsem zvědavá, jestli to i dál bude tak zajímavé jako prvních 50 stran.Jiřina z N.

      Vymazat
  4. To je jistě zajímavé čtení. Píšu si na seznam do knihovny.
    Hezké odpoledne, Jiřinko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, styl má jiný než můj oblíbenec Ladislav Zibura, ale taky svěží a vtipný. Hezký den ti přeji. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko, zaujala mě trasa Třebíč . Píšu si.🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, koukala jsem se, že p.spisovatel už napsal předtím knížku o cestě k Baltu, tak se po ní také podívám. Já jsem tam byla několikrát, ale ne pěšky, hihi. Jiřina z N.

      Vymazat