středa 24. července 2024

Co jsem viděla cestou

 Koně, kytky, motýly, včely...

a spoustu jiného, milé KOČKY:















který magor dokáže nesmyslně počmárat takový panel?


motýli byli neposední!- 





na viděnou někdy příště!

32 komentářů:

  1. Hezké fotografie,také mně vždy něco zbyde,co jsem viděla cestou.Mám i koně.
    Ovšem motýli,kdyby byli jen neposední.oni u nás nejsou vůbec.Tolik rozkvetlých luk a motýl ani jeden.
    Jiřinko,hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tihle motýli byli docela hojní kousek pod třetí branou, kde se kupodivu nacházelo několik trsů rozkvetlých bylinek. V tom suchém svahu mne to překvapilo.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Bezděz mi dal zabrat jednoho horkého dne. Už bych tu cestu z nádraží až na hrad nechtěla absolvovat, nebo alespoň v podzimních teplotách, což nehrozí. Ale jsem ráda, že jsem tam byla, když pak čtu Vondrušku, jsem tam jako doma. Tu druhou fotku se silnicí mám také, ale okolní pole okupují slunečnice.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, chodili jsme tam z nádraží v Doksech přes lesy, z nádraží v Bezdězu po silnici a pak už většinou autem až do vsi.Dostaneš ode mne medaili za výstup až nahoru. Jsi dobrá ( ale to všichni vědí ). Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Všechny ty krásné detaily zastínila ta tabulka - to se tady chechtám nahlas!
    Jiřinko, děkuji za veselé ráno a přeji veselý den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, tam v tom domě jedli asi vtipnou kaši, to bylo vidět i na jejich zahradě. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko, to je krásy na tom světě a díky Ti za ní. A dnešní fotky jsou zase nádherné! Tak ať je takový celý den.
    To přeje KOČCE Jiřince i všem ostatním KOČKÁM . A kéž by trošku sprchlo.
    Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, takový jemný a dlouhý a tichý déšť, to by se to četlo. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. 🥰Jiřinko, také u mě dnes tabulka vede 🙈🥰Měj děvče pohodové dny a když tak koukni na tu povedenou tabulku 👍🥰🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Budu na ni myslet, Marti, příští týden v po+út. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Ta tabulka nemá prostě chybu ! Všechny momentky dobré, ale tahle fotka prostě vede !
    Měj se hezky !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, někdy je takový šrapnel léčivější než antibiotika. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko to jsou moc krásné fotografie. Mám tu silnici stejně jak píše Maruška, nafocenou s rozkvetlými slunečnicemi. Jinak ten majitel s cedulkami je vtipálek. Když jsme tam byli my, tak tam měl cedulku s nápisem: "Nesekáš tu, tak tu neser!" A pod tím namalovaný pes a pod ním zamračená hromádka. Také jsme se tomu nasmáli....Toto je ale lepší. Hezký, ale náročný výlet Jiřinko.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, moje odhodlání bylo veliké a nakonec se výstup podařil a sama jsem byla překvapená, že jsem to zvládla. Procházka pak po Bělé p.B. byla za odměnu.
      Přeji ti hezký den a hlavně, pěkné počasí na dny na konci týdne! Už se těším, co vše tam stihnete. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Milá Jiřinko, ještě že nás bereš už roky rokoucí na tyhle svoje výlety, a svým ostrovtipem a fotografickou šikovností nám je tady krásně servíruješ. To pak člověk ani nemusí vytáhnout paty a krásně si takový místa užije. ;) Koník je nádherný, čmelák roztomilý a tabulka se zlýma zvířátkama super vtipná. :) Tak se nám opatruj a užívej další a další letní výlety. Papa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vivi, jsi jako vždy nejen ke mně laskavá. Ale - pochvala působí a budu se i nadále snažit.
      Já si zas neumím představit veselý den bez tvého blogu. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Krásné místo. Ten kraj vůbec neznám. Děkuji za procházku. Ta cedulka se mi líbí. Něco podobného by se mi hodilo:-))). Krásné letní dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rijo, já zas málo znám Severní Moravu, tak to budeme muset asi napravit, co říkáš? Jiřina z N.

      Vymazat
    2. Ze severní Moravy znám jen okolí Frýdku. Odtud pochází manžel. Asi příští rok vyrazíme do tvých končin. Letošní dovolenou už máme naplánovanou.

      Vymazat
    3. Milá Jaruško, díky, že jsi reagovala - já znám z Frýdku jen písničku Okolo Frýdku. Tak se snad jednou na tu cestičku pojedu podívat!
      Já cestuji po republice hodně let a stejně vše ještě neznám.Přeji ti samé krásné zážitky. Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Lezarts
    … a že jsi potkala samé hezké i vtipné věci! Bohužel, Ale i neuznané umělce…
    Hezky jsem si to užila, kytky voda …prostě léto, jak má být!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, ještě pár výletů a bude zas podzim ...ale určitě toho v tomto létě ještě spoustu stihneme? Jiřina z N.

      Vymazat
  11. Ahoj Jiřinko,moc hezké fotky,cedulka moc vtipná já si ji snad pořídím na vrata.Preji krásný večer Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivet, připravila jsem už i další reportáže. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  12. Jiřinko, moc pěkný výlet, fotky jsou moc hezké. I mě se moc líbí vtipná cedule na vratech, zdravím, pá 😄

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, někteří lidé jsou vtipní a bez silných slov by to asi nebylo ono. Jiřina z N.

      Vymazat
  13. Hezké fotky, když se člověk umí koukat, vždy něco zajímavého objeví!! Krásné dny přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky, ono je pořád co obdivovat, však to znáš. Jiřina z N.

      Vymazat
  14. Odpovědi
    1. Šárko, mne by tohle nenapadlo, ale jako vtip to nemá chybu. Jiřina z N.

      Vymazat
  15. Moc pěkné fotky, koně jsou nyní na hodně místech, dokonce i ve Velké Turné, vnuk tam jezdí na soutěže a na Tabor ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květuško, na Velkou Turnou si se sestrou často vzpomeneme, přeci jen jsem tam chodila do 1. a 2.třídy. Jiřina z N.

      Vymazat