čtvrtek 25. července 2024

Zahádáme si opět?

 Zkusím druhé kolo hádanek, milé KOČKY, jak jinak bych vás já mohla zabavit?

Pustíme se do toho hned, bez velkého otálení:

č.1

č.2


č.3


č.4


č.5


č.6


č.7


č.8


č.9


č.10


prémie:


a vy, milé blogerky, které jste uhádly, zasloužíte si dostat teplou oplatku!

8 komentářů:

  1. Jiřinko milá, tak jestli je oplatka za poslední 2 obrázkY, mám ji!!!! Jinak dost tápu..........A asi nejsem při vší úctě je všem KOČKÁM sama, soudě podle absence komentářů :-) . Prima večer a těším se na rozzuzlení. Pa Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, ty si za odvahu zasloužíš celou krabici trojhránků.
      Takové fiasko jsem v poslední době na blogu asi nezažila, ale třeba je to jen tím, že jsou všichni na prázdninách a nemají čas na moje hlouposti a podivné hry.
      Tak tedy pro tebe:
      č.1 Děčín, č.2 České Budějovice Samsonova kašna, č.3 Domažlice, č.4 zámek Kynžvart, č.5 Horšovský Týn, č.6 Bělá nad Radbuzou barokní most se sochami svatých ( je tam ještě také most klasicistní ), č.7 Svitavy, č.8 Písek, č.9 Holešov č.10 Mariánské Lázně
      Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko, poznala jsem Děčín, Č.Budejovice, Domažlice, pak až Písek a Mariánské Lázně . Tentokrát je to bída. Ostatní jsem nenavštívila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, však jsem vybírala i trochu méně obvyklá místa - pěkný víkend. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Poznala jsem Písek a Mariánky a teď si říkám, že Děčín jsem teda fakt taky mohla poznat. Jinak ostatní místa jsem nenavštívila... zatím 😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko, i tak dobrý! jak říkají mladí. Pa a ať se ti hezky čte. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko poznala jsem Č.Budejovice, Domažlice, Horšovský Týn, Písek a Mariánské Lázně . Krásné fotky ♥

    OdpovědětVymazat