sobota 6. července 2024

Studie

Dostala jsem, milé KOČKY, od Jany ze zahrady tzv.přebytky ( rybíz ) - jak to ona nazývá a s nimi kytku. Vzala jsem foťák a podívala jsem se na ni z pohledu včely:

- jak ona se asi cítí? jak si vybírá, kam si sedne? co hraje roli? barva, tvary, vůně?...


































Přeji vám, milé blogerky, hezkou sobotu...


 

17 komentářů:

  1. Moc hezké fotografie Jiřinko. Krásnou sobotu Ti přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, kytky, to je moje...to víš, vše zelené a žluté se mi líbí, asi jsem byla v minulém životě koza.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Nádherná kytice.Na zahradě jsem měla velký záhon třapatek a měla jsem je nejraději pro jejich krásnou žlutou barvu.Jiřinko,hezkou sváteční sobotu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, vypadá to, že i dost vydrží. Dělají parádu tvarem i barvou. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Tolik sluncí! Krásně si studovala, Jiřinko!
    Přeji krásný den. Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Jiřinko milá, báječnou sobotu s Tvými milými i těmihle kráskami. Třapatky už také začínají kvést i u nás. Tak pa Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, přeji ti klidné a pohodové dny, než zas nastanou ty problémové. Pozdravy k vám letí z N. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Přeji krásný víkend.
    Fotky jsou moc hezké.
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi - kampak tě zas vedly kroky? První týden prázdnin bude za námi a letí to jak splašený kůň. Zdravím Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Lezarts
    Vzala jsi to důkladně, jsi vzorná studentka!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, těm včelám není co závidět, i když, takhle zblízka to vypadá docela zajímavě, že?
      Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko,kytička vždy potěší,parádní fotografie 🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, každý květ trochu jiný a něčím zajímavý. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Třapatky jsou nyní plné včeliček a motýlů. Krásnou kytici jsi dostala. Já jsem nyní trávila dva dny na zahradě i se spaním a udělala jsem hodně práce. měla jsem ze všeho dobrý pocit. Jen nás stále trápí přebytek vody. Ale snad to dobře dopadne. Jsme už optimističtější.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, včera večer a v noci na dnešek tu pršelo a jsem tomu ráda. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Moc pěkné fotky Jiřinko♥ hezký víkend ♥

    OdpovědětVymazat