úterý 27. srpna 2024

Až do neděle - část II.

 Rozpovídala jsem se o jedné dovolené na jihu Moravy a sama jsem překvapená, jak ráda na ni vzpomínám - když se, milé KOČKY, probírám fotkami. Zvláště výlet na zámek Milotice mi utkvěl v paměti, nevím, zda to bylo pěkným počasím, nebo dovádivým kotětem, které jsme tam s manželem pozorovali a nebo prostě tím jihomoravským prostředím.

Naše tehdy vůbec první návštěva zámku a zahrad v Miloticích:














 

na přání manžela další cesta vedla směr ZOO Hodonín: u tygra Timura jsme se zdrželi nejdéle -






se spokojeným manželem jsme si prohlédli město Hodonín, 




zastavení bylo i v Čejkovicích - musela jsem vidět sklepy, 
další den jsme vyrazili do Kyjova, poté na hrad Buchlov a co bylo dál, to uvidíte, milé blogerky, ve středu...



mimochodem, důkladnou prohlídku tohoto hradu jsme si, tentokrát s kolegyní Janou, dopřály v rámci zájezdu loni...

v Kyjově jsme se nezdrželi moc dlouho:



znáte to, na dovolené to rychle utíká, hodiny se nezastaví, to my leckde ano...











13 komentářů:

  1. Na Moravu bych se moc ráda podívala.Tu bílou kočičku tam mají možná místo bílé paní.Zámek je krásný i leknínová kašna.O hradu Buchlov jsem teď hodně četla.Moc krásné fotografie.S komentáři si starost nedělej.Já padám zase dost do spamu, nevím proč to tak věčně zlobí a nebo mě to odhlásí a nejde přihlásit.
    Jiřinko,hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, dnes to zkusím znova, ale do spamu mi občas padají lidé, co běžně u mne komentují a musím denně někoho ze spamu vylovit. Nechápu to. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Moc krásné putování po Moravě - Milotice, hlavně tedy exteriéry s parkem, to je fakt skvost.
    Přeji krásný den, Jiřinko! Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, jeli jsme tam pak i jindy, třeba z jiné dovolené v Kuželově, tolik se nám tam líbilo. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Krásné výlety, Jiřinko, Milotice bych chtěla navštívit a v ZOO v Hodoníně jsme taky ještě nebyli. Děkuji za moc pěknou procházku 🍀🌺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko, já mám také ještě ohledně této části republky mnohé plány, snad mi i časem vyjdou. Krásné dny prázdnin. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Lezarts
    Morava má nejen chutná vína, ale i hrady a zámky!
    To kotě byla asi reinkarnovaná Bílá paní:-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, to tam vyvádělo, až jsme se museli smát. Dnes jsem na tebe odpoledne vzpomínala na místě činu - u kávy na Mírovém nám.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  5. V Miloticích se mi moc líbilo. Měli jsme štěstí, že tam půjčovali kostýmy a zrovna se tam procházela skupinka dam. Se zámkem a kašnou to bylo krásně fotogenické. Do Kyjova jsme jrtdivali hodně. Hodonínská ZOO je také příjemná. Užij si zájezd.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, za přání děkuji, pokusím se vytěžit maximum. Na jižní Moravu bych jela hned.
      Příští týden nebude jednoduchý, ale pokusím se zpracovat vše ze zájezdu. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Jiřinko jednou jsem byla v Miloticích se svou kamarádkou a přítelem a už byl celkem ne moc vlídný podzim, ale moc se mi líbily jejich zahrady. Tak už jsem se tam 2 x vrátila a vždy to bylo krásné a úchvatné. Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat