středa 28. srpna 2024

Až do neděle - část III.

 Do tohoto příspěvku se budu snažit vecpat vše ostatní:

tedy návštěvu Velehradu, zámku Buchlovice a na závěr, když jsme se po několika dnech plížili krajinou k domovu, zastavili jsme se na jistou dobu v Telči, tu prostě nemůžeme jen tak minout!

Milé KOČKY, možná jsem na některá místa té dovolené i zapomněla, ale nevadí, pokud se tím směrem vydáte, jiste si najdete krásná místa také a po svém si je užijete a to vám také přeji - užít si za své peníze co to jde. 

Velehrad - 



bazilika byla tehdy v opravě... loni, při zájezdu, jsme ji viděli v plné kráse...

zámek v Buchlovicích:







to vlevo není nepovedená barokní socha, to je manžel:











a nastal návrat - nikdy se nesnažíme jet rovnou, ale ještě výletujeme cestou ( tam ) a nebo zpátky:

zastavení v oblíbené Telči:








a pak už jen cesta domů...




19 komentářů:

  1. Jiřinko, nešetříš nás! krása veliká! Na Velehrad se musím jednou vrátit, nedostala jsem se do baziliky, byla tam svatba...
    Přeji krásný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, po opravě je to moc krásný prostor. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. No páni, to je prohlídka… jsou to krásná místa. Na rozdíl od Helenky jsem v bazilice byla.
    Přijde hezký den. Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Samá krásná místa.Pamatuji si Buchlovice,kde jsme byli od práce na zájezdu.Ostatní místa mně nějak neutkvěly v hlavě.Jiřinko,hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, já si pamatuji, že na Velehrad odtud jezdili věřící na zájezdy, ale znala jsem to tehdy jen z vyprávění. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Ahoj Jiřinko,to je zas krásný článek v Buchlovicích jsem nebyla,ale Telč jsme navštívili dvakrát.Preji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, tak si dej do plánu ten kout - je toho tam na pořádnou dovolenou. Držím palečky, ať to vyjde. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Právě jsem se s tebou prošla známými místy. Děkuji za milou procházku.

    OdpovědětVymazat
  6. Lezarts
    Zase skvosty.
    Telč tu miluji, hlavně kavárnu:-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám ráda tu v koutě na náměstí v Telči, tak se tam jednou třeba potkáme. Máš u mne kafíčko. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko Buchlovice, tak to mi vždy vyrazí dech. Telč i Jindřichův Hradec to jsou mé srdcovky. Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Iwko, v posledních letech mám raději ty zámecké zahrady než interiéry, ale občas udělám i výjimku. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Jiřinko, na Velehradě jsem ještě nebyla. Buchlovický zámek se mi moc líbí. V Telči jsme byli dvakrát, jednou opravovali zámek, podruhé lilo jako z konve. Tak snad jednou do třetice 🌞🌺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šári, jestli něco nesnáším, je to slejvák na výletě. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Nádherné fotky Jiřinko, tyto místa vůbec neznám ♥

    OdpovědětVymazat