neděle 25. srpna 2024

Bohužel

 Máme tady neděli, ráda bych vám ji, milé KOČKY, něčím ozvláštnila, ale jak? 

Napadlo mne, že bych sem dala něco z lesa a třeba houby, jenže - kde brát ? Tak jsem se ponořila do archivu a máme tady houbičky od Bezdězu - ovšem že staršího data, v tom suchu, které nyní panuje, toho asi moc neroste. Tak to bude, bohužel, jen vzpomínka na jeden lepší srpen.










Krásnou voňavou neděli! 

22 komentářů:

  1. Jiřinko, někde přece jen rostou i teď. Dostala jsem hubník (vynikající) ve čtvrtek, když jsme byli na skok v Orlických horách...
    Měj hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, já houby moc ráda hledám, nacházím a konzumuji, případně fotím. Čištění nechávám na manželovi.Taková dobrá polévka nebo smaženice, to já můžu. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko,byla jsem na houbách před dovolenou,než jsem jela do Polska.A našla jsem jen pět malých hříbků,od té doby jsem nebyla,ale máš pravdu je sucho,myslím,že moc nerostou.Měj pěknou neděli,třeba u Toulavky...Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, zato když najdu nějaké místečko s hříbky a je jich hodně, jsem schopna se nejdřív na ně dobu jen dívat.To se mi stalo jednou u Slavonic, na cestě, v lese, v mechu - bylo to jako z pohádky. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Zrovna si říkám, že už jsem dlouho v lese nebyla. Nedostala jsem se tam za celé prázdniny a toho máme téměř u nosu )))
    Hezkou neděli Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, v lese a hlavně v borovém, jsem vždy jako znovuzrozená. Snad nás září odmění i houbami. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Lezarts
    Houby ráda jím, ještě sbírám, ale to čištění…:-(((

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, to máme stejné, já na to mám lidi! Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Ahoj Jiřinko, na houby chodím moc ráda a mám je i ráda na vaření ♥ krásné fotky ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květuško, takový hříbek je krásný a jak voní, viď? a pak jak chutná! Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Krásný houbový článek! Moje maminka je taková houbová a lesní máma, tak je letos nešťastná, žádné borůvky, skoro žádné houby, tak snad ty šišky na podpal aspoň budou :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janinko, mám kamarádku a ta zavařuje tzv. i borové šišky, tak to bude tvé maminky asi klon. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Hezké vzpomínkové fotografie. U nás sice zapršelo, ale stejně je v lesích sucho a houby nerostou. Já už o ně stejně moc nestojím, tak jedině do bramboračky. Smaženici už ne i když je sbírám ráda... Měj se moc pěkně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, já bych si smaženici dala s chlebem hned a omáčku z lišek taky. Jenže lišky jsem viděla naposledy jen na trhu v Trevíru! Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Ahoj Jiřinko, hezké fotky já chodím na houby moc ráda a protože otevřu vrátka a jsem v lese, když rostou tak jdu každý den u nás rostly na začátku června tak už máme i nasuseno dnes jsme našli lišky a jednoho kozáka tak uvidíme jestli porostou Přeji krásný večer Iveta

    OdpovědětVymazat
  9. Asi dvakrát přinesl letos manžel malý košíček , ale jinak to zatím tady na nějaké houbařské žně nevypadá.
    Měj se hezky !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, mám chuť napsat, že i košíček dobrý, ale ten si tvůj manžel asi už nesl z domu?
      Tak až porostou, nasbíráme jich hodně.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Už dlouho jsem nebyla na houbách. Také se někam všechny podely, když se kácí lesy. Na fotkách je teda pořádná sklizeň.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, až jednou budou zase pořádně růst, napravíme to a nasbíráme jich hodně. Jiřina z N.

      Vymazat
  11. My jsme měli houby tak zhruba před 14 dny, třemi týdny, manžel párkrát našel, dokonce i kotrče, tak byla polévka. A bedly na řízky. Ovšem dnes zase vyrazil a dva červavé kozáky a jinak nic.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko, můj bratr znal místa, kde vždy našel bedly, ale já je neumím poznat, která je jedlá a která ne. Tak je nesbírám, s těmi lupínky dole poznám jen růžovky.
      Jiřina z N.

      Vymazat