středa 21. srpna 2024

Když dva dělají totéž

 Milé KOČKY, možná vás to pobaví, možná to znáte z domova? My s manželem, když jedeme spolu na výlet a oba fotíme, jen málokdy máme stejné nebo i podobné fotky. Rozdíly jsou dva: manžel má vždy lepší foťák a já mám lepší fotky. hihi - kdybych si myslela, že mám horší, tak bych asi fotila jinak, ne? 

Ale nechám provokací a jdu na to, ukázat vám jeden výlet jako příklad - kdy jsme si vyrazili do Jetřichovic, šli pěšky na Tokáň a oba jsme fotili - tak tedy fotky od manžela 







a z mého foťáku:(schválně mám větší, heč)


tahle chaloupka mi nepatří, ten pán ano:











na zdraví!...






24 komentářů:

  1. Moc krásné fotografie všechny.Je to výhoda,když fotí manžel.Můj je chroust na všechno.Tahám sebou pořád tři foťáky s tím,že ho nějak inspiruji.Koupila jsem si kompakt s velkým zoomem a zjistila,že není na mé ruce.Mně se fotí čím dál hůře a bohužel nástupce si asi nevychovám.Jiřinko,hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, můj manžel obvykle fotí vše, co je rezaté a ze železa, z plechu, já - však to znáš z mého blogu. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko, zase si nás při první kávě moc pobavila. Oba :o)
    Přeji příjemný den a děkuji!!!
    Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, tak to bylo myšleno, aby to pobavilo. Posílám moc pozdravů Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko milá, jak Vy dva se krásně doplňujete :-) Pěkný a klidný den a ať je dobře - oběma! A foťte dál oba! Pa Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, ono to tak dopadne, že si každý půjdeme dál po své lajně. Ale je fakt, že manžel má fotky po technické stránce asi dokonalé a já si zase jedu tématicky to svoje.
      Pěkný den Jiřina z N.

      Vymazat
  4. 🥰Jiřinko, hlavní je,že máte z focení a vyletování radost oba.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, hlavně jsem ráda, když mě někam vyveze, kam bych se busem nebo vlakem špatně dostávala. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Moc hezké fotografie jsou všechny. Myslím, že jste šikovní oba. Přeji krásná výletní dny.

    OdpovědětVymazat
  6. Jiřinko, každý máte jiné fotografické oko, ale líbí se mi fotky obou. Nádherné roubenky, paráda. Já bych byla ráda, kdyby se mnou manžel občas na nějakou procházku vyrazil a foťák by ani nemusel mít, pá 😄😂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, můj manžel poslední dobou už toho tolik nenachodí, kde jsou ty doby, že jsme brázdili Šumavu nebo šli z Plavů do Železného Brodu kolem řeky Kamenice.Roky přibývají a km odchozené ubývají. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko,jste oba moc šikovní.Líbí se mi fotky tvoje i tvého manžela.Pěkně se spolu doplňujete a tak to má být.Roubenky jsou krásné.Ať se vám spolu hezky výletuje,oba vás moc zdravím a přeji pěkný den.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, díky, zatím to ještě zvládáme. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Krásně se doplňujete. Fotky máte zdařilé oba.
    Měj se hezky !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, byl to vlastně vtip a nakonec to vyšlo. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Lezarts
    Žena má vždy pravdu 😂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje řeč. Renátko, moje fr. zahradnice mi rozumějí. Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Jiřinko máte hezké fotografie oba dva, pobavila jsi. Pa Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, my se pošťuchujeme navzájem... on mi tvrdí, že vyhledávám samé bouračky a on zas má rád takové ty technické zvláštnosti... Jiřina z N.

      Vymazat
  11. Každý máme jiné očko))) fotí vám to oběma moc hezky. Každý podle svého gusta)))
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, nakonec je to jedno, ale těší mne, že známí říkají, že poznají, co fotil manžel a co já. Jsem to ale ješita. Jiřina z N.

      Vymazat
  12. Jirinko, moc hezké fotky máte oba 😊 Můj muž moc nefotí, většinou má vodítko se psem, takže volnou jen jednu ruku, takže fotím já a pak mu posílám 😊

    OdpovědětVymazat