čtvrtek 22. srpna 2024

Ty naše výlety

 Obvykle manžel řekne: co kdybychom někam zajeli? a na mně je říct, nejlépe hned, kam to bude a tak vznikl i tento několikadenní výletík:

milé KOČKY - 

 cesta na jih začala ve Vlašimi, prohlídkou zámku a jeho parku:







dále zastavení na hodinku u hradu Šelmberk:





výlet do Chlumu u Třeboně:







ubytovali jsme se v Domaníně: v jedné zahradě měli spoustu lilií a velký výběr barev





Výlet do Stráže n.N.:


 
a moje oblíbená Třeboň - ( kde se mi nejvíc líbí asi na podzim?)



















cestou domů jsme navštívili ještě obec Mazelov a Neustupov, ale bylo by toho najednou moc. 



24 komentářů:

  1. Jiřinko, krásná cesta! Když se nic nepokazí, Třeboň letos bude!!! Těším se a tebe moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo - do Třeboně a okolí nebo do J.Hradce jezdíme moc rádi, škoda, že už tak často nemíříme do Slavonic, to jsme se tam stavovali pravidelně. Třeboň ti moc přeji.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Ahoj Jiřinko, hezký výlet.Do Třeboně jezdíme moc rádi,letos jsme tam byli v květnu,chtěli jsme ještě do Jindřichova Hradce,ale zatím to nejde tak příští rok si to vynahradíme.Preji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, já jsem byla v Třeboni a J.Hradci opravdu mockrát, ale super byla návštěva s vnučkami a jeli jsme ,,kočárem,, a mladší vnučka povídala, že nejlepší bylo koukat koním na zadky! Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Tak to byl tedy moc hezký výlet ! Umíš vybrat trasu.
    Měj pěkný den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, já bych nesnesla jet rovnou někam a nezastavit se na chvíli na zajímavých místech po cestě. A že toho tady máme! Pa a opatruj se. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Lezarts
    Berete to křížem krážem, tou naší hezkou zemičkou👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, mě to moc baví. A veřím, že ještě bavit bude. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Pěkná místa nám zde představuješ Jiřinko 👍🍀

    OdpovědětVymazat
  6. Povedený výlet :) Známe park ve Vlašimi - tam jsme strávili celý den.
    Zdraví Marie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tam je krásně a nejvíc, když kvetou lípy. A ta fontána před zámkem - ta je boží. Viď?
      Taky máme rádi Blaník! Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Byla jsem ve vlašimském parku a moc se mi tam líbil ten orientální altán. Připadal mi jako z pohádky. A Třeboň je i naše oblíbené město.
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, taky jsem altán obdivovala a nejvíc kdysi při první návštěvě. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Krásně fotografie. Na jihu jsme byli loni a v Třeboni asi před pěti lety. Tam se mi moc líbilo. Ubytování jsme měli ve Staňkově, loni v Oboře...obě dovolené v těch místech byly perfektní. Děkuji za připomenutí krásných míst.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, Jižní Čechy bych mohla procestovat pokaždé znova a nenudila bych se ani minutu. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Jiřinko,krásná místa.V Třeboni jsem nebyla,podle fotek tam musí být pěkně.Ty si to umíš užít,super! Měj se dobře a opatruj se.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Marťo, k Jižním Čechám mám zvláštní vztah - táta pocházel ze Strakonic a asi 2 roky jsme tam bydleli, když jsem chodila do 2.tř.
      Všechy příbuzné z jeho strany tam máme dosud. A je jich požehnaně.
      Písek, Vodňany, Skočice, Prachatice, Volyni,Vimperk, Vlachovo Březí a mnoho dalších jsme prostě zaplavili.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  10. V Třeboni i v Jindřichově Hradci jsem byla mockrát, je to tam moc hezké Jiřinko ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květuško, nikdy nevím, kde se mi líbí víc z těchto dvou měst. Jiřina z N.

      Vymazat
  11. Paráda, je skvělé, že má manžel takovou chuť cestovat a jste mobilní. Opět krásná místa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maru, což o to, chuť byla a je, ale mnohdy už máme své limity. A taky různé překážky v ,,podnikání,, na poli cestování. Jiřina z N.

      Vymazat
  12. Jiřinko, krásný výlet 😍 V Třeboni jsem byla jednou a určitě bych se tam ráda podívala znovu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko, já jsem byla hodně zvyklá jezdit několik let do Slavonic a Novohradskýc hor a to i s kolama a to byly časy! Taky u známých na jachtě na Orlíku nebo na Slapech a škoda, že jsem tehdy ještě neměla digifotoaparát. Stejně tak jsme poběhali Šumavu a pomalu bychom tam mohl začít jezdit znova. Ale už jsme zestárli a je to složitější. Jiřina z N.

      Vymazat