čtvrtek 5. září 2024

Botanická zahrada

 Když už byla řeč o Botanické zahradě v Hamburku, přináším několik snímků z ní a také z parků, kterými jsme pak pokračovali dále v prohlídce města.

Milé KOČKY, snad bude můj výběr dostatečně zajímavý:














22 komentářů:

  1. Ach, to je tedy svěží krása!
    Jiřinko, měj hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, bylo znát, že o vodu tam nemají nouzi. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko,ta zelená je opravdu zelená.Mám ráda parky.Jezdíme někdy do Vídně a tam mají také krásné parky.Měj se moc pěkně a opatruj se.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Marťo, to je přesně ono, města by se měla starat o zeleň, aby lidé měli kde trávit čas, třeba v těchto vedrech. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Krásné, Jiřinko, už jsem dlouho nebyla v botanické zahradě 🌺🌞

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko, tak to je potřeba změnit - má to dobrý vliv na psychiku. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  4. To je krása, Jiřinko! A ty svěží barvy......u nás připomíná zahrádka i okolí strniště. Kéž by přišel déšť. Klidný den vinšuju. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, taky by mi celonoční déšť a mírné ochlazení přišly vhod. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Lezarts
    Ách, Ách , Ách … zjistila jsem podle fotoček, že mám v květináčích alespoň dvě květiny, které mají v parku zahrady, no není to úspěch:-))), kam se hrabu!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkná! Vodní prvky kdekoli mám hodně ráda. A tady to je vymazlený

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, podle mne měli v té japonské sekci zahrady nějak málo vody, a kde byla, byly řasy, asi se projevila ta vedra.Přitom tam mají jezírek a vodních ploch a ne malých docela hodně.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  7. No i tady je to moc hezké. Já už nebyla v botanické zahradě ani nepamatuji.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, já si dopřávám tu pražskou a dvakrát po sobě zjara Teplickou a spokojenost.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Fotky z botanické zahrady se mi hodě líbí. Zahrady a parky, kde jsou k vidění vodní plochy, to mám moc ráda. Jiřinko, zdravím 😀😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, měli jsme p.průvodce, který nás i na přesuny po Hamburku vodil parky a to bylo prima. Než jít nějakou silně frekventovanou ulicí?
      Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Jiřinko, to je nádhera. Tady je vidět i počátek podzimu, protože jsou rozkvetlé růže, ale na dalším keři šípky. Krásné fotografie jsou i ty s vodní plochou. Takové mám moc ráda. Přeji Ti krásný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, to si představ, že růže u nás před domem najednou ztratila většinu listů a přitom ještě hodně kvete. Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Jiřinko,opět pěkná procházka,botanické zahrady nabízejí pěkná zákoutí.❤️Měj pokud možno pohodové dny🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, ještě kdybych měla doma nějaké knížky z knihovny a mohla číst, když už muchlám kanafas.
      Zato pračka se raduje, že má co dělat, propocené prádlo jde hned do bubnu a vytáhla jsem zase roušky.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  11. Tak to je moc hezké, dlouho už jsem v botanické zahradě nebyla ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květuško, tahle mi zrovna připadala jiná, jen jako park, ale co, každá taková plocha s květinami a stromy je úžasná, natož, když jsou tam kavárny a posezení.
      Jiřina z N.

      Vymazat