středa 4. září 2024

Japonská zahrada

 Milé blogerky, KOČKY, v Hamburku jsme krom jiného navštívili Botanickou zahradu a také její část Japonskou zahradu. Když už jsem se vybičovala a vstala z postele, abych sem něco ,,přilípla,, - vezměte zavděk tímto příspěvkem a kdy bude další, se uvidí. 

Krásné zářijové dny vám všem.











24 komentářů:

  1. Nádherné)))
    Přeji brzký návrat zdraví.
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, každá ta zahrada, kterou jsme stihli navštívit, měla něco do sebe a zrovna v té Hamburské se mi - jak vidno - fotky moc nepovedly - celý den bylo hodně zataženo, mělo to ale vedlejší účinek a to - snížení teploty na snesitelnou mez. Dnes jsem si udělala test na covid a hurá - nemám ho.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko, zdraví je nejdůležitější, nepřepínej se, však my se dočkáme, milá KOČKO! Myslím na Tebe a odpočívej, ať je dobře. Pa Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, kašlu první ligu a zítra už bude jistě lépe. Běda, jak ne! ( třetí den ATB ). Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko,tam by se mě moc líbilo🍀❤️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, o tom jsem přesvědčena. Ale i naše zahrady jsou pěkné. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Japonské zahrady jsem vždy obdivovala.Je to nádhera.
    Jiřinko,nejdříve se uzdrav.blog nikam neuteče

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snažím se, Jitko, snažím, ale zatím snaha není korunována úspěchem. Tak uvidíme kdo z koho. Asi následky klimatizace v busu - já to běžně vypínám, ale tentokrát na mne funělo.Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko, děkuji za tu uklidňující nádheru a přeji rychlé uzdravení.
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, děkuji ti. Takhle už mi dlouho nebylo. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Jiřinko,to je nádhera.Vždycky jsem tyto zahrady obdivovala a říkala si,že bych se tam někdy prošla.Tam by se mi líbilo.Jiřinko,hlavně si odpočiň.Pa pa Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, milá Marťo, lepší nápad by byl, zajet do Japonska a jít do nějaké té vyhlášené. Co ty na to? Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko, tak to je nádhera, odpočívej a nabírej sílu. Zdraví Večernice.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Večernice, připadám si momentálně jako p.Wimr, když přednášel báseň Ostrava - taky mám pocit, že mě to roztrhá.Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Moc pěkné a ať je už lépe, Jiřinko 🌞

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko, ještě mám ze zájezdu dost materiálu, tak snad to zvládnu. pa Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Lezarts
    Jiřinko, ty mě chceš úplně odrovnat, to je krása a sen, který bohužel nezrealizuji. Ale že to je nádhera!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, taková zahradnice a že bys něco nezvládla?
      Horší je, že ta nemoc mi narušila plány, jak společenská setkání, tak ty povinnosti v Praze.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Krásná zahrada to je !
    Klidný den, Jiřinko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, měj se na své zahradě krásně. Počasí zatím přeje kávičkám pod modrou oblohou. Jiřina z N.

      Vymazat
  11. Jiřinko, to je úžasná zahrada. Ty tvarované druhy tújí jsou úžasné stejně jako vystavené doplňky. Je to opravdu moc krásné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, to byla jedna část zahrady a pak se jich tam nabízelo ještě několik.My jsme si daly s Květou pauzu u kávy a dortíku. Pak jsme vykročily k rozáriu. Pa, napíšu -
      z lazaretu Jiřina z N.

      Vymazat
  12. Odpovědi
    1. Děkuji ti, Květuško, starají se tam o to dobře. Jiřina z N.

      Vymazat