neděle 15. září 2024

Slíbené sošky

Milé KOČKY, je čas se rozloučit - ne snad my spolu, ale se zájezdem do Hamburku.

Slíbila jsem sošky/černošky z parku letního sídla Sansoussi, v Postupimi, kde se přizpůsobili tehdejšímu módnímu proudu - dávat nejen do zahrad africké, asijské a další cizokrajné elementy.

  





Doufám, že se vám vhledy do našeho zájezdu líbily a určitě vám zase brzy něco z mé cestovatelské snahy ukážu - jen se nyní musím hodně rychle uzdravit z virozy.Čekají mne sezení v komisi u voleb a pak jednodenní zájezdík s Janou a našimi vnučkami.A pak, a pak, a pak...je toho do konce roku ještě dost.
Vaše J.HanzelkoZikmundová.

21 komentářů:

  1. Zdravím, "Hanzelkozikmundová, mám skluz v prohlížení reportáží, jdu to napravit. Na těch sochách mě děsí to oční bělmo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, vítám tě, ty sochy byly fakt divné a byly osazené kolem dokola v takové keři obestavěné části zahrady. Ale provedení bylo zajímavé, nicméně bych se toho v noci bála. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko jsi neuvěřitelná cestovatelka.Ty černé sochy mi nějak nesednou.Zajímavý počin.
    Hezkou neděli

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, tak to nejsi sama - zajímalo by mne, zda to dělali podle někoho, nebo jen zpaměti?
      Nikdy jsem nic takového jinde neviděla. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Paní Hanzelková - Zikmundová, děkuji za parádní fotky a přeji rychlé uzdravení. Ty na nemoci nemáš prostě čas! Sochy jsou opravdu působivé!
    Přeji hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, už nás to nebaví, to 14 denní kašlání, bolí mě celý člověk.Dvoje ATB a výsledek žalostný. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko, ty sochy na mě působí strašidelně a jak píše Maruška, až hrozivě vypadají ty oči. Přeji ti klidnou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, to nás je víc, ale zpracování kamene - hlavně to ,,oblečení,, je parádní.
      A už je to v té zahradě hodně dlouho a stále to vypadá dobře. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Sochy jsou zajímavé, ale nevím......
    Přeji Ti, aby ses co nejdříve uzdravila !
    Klidnou neděli !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Jiřinko,to jsou strašidelné sochy.Moc zdravím a přeji hezkou neděli Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, tak zatím tady máme podobné názory. A já jsem myslela, že jsem vůči těm sochám zaujatá. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Lezarts
    Sochy hezky zhotovené, ale tyhle bych asi do naší zahrady nemusela:-)))
    Hezky se zotavuj, při tomhle počasí je stejně nejlepší být v posteli!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Problém je, Renátko, že nemám co číst. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Řeknu to rovnou. Tak na tohle se dívat, to fákt bych nemusela.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, tohle mít v zahradě, tak nemusíš mít ani psa, aby tam nikdo nechodil, co?
      Jiřina z N.

      Vymazat
    2. To určitě, obzvlášť ve tmě ty bílý oči musí dobře svítit. To bych tam nelezla asi ani já...

      Vymazat
    3. Zajímalo by mne, jak ten tvůrce zpracoval ten černý materiál s tím bílým nebo barevným, že to tam sedne.Vypadá to zdálky jako látka. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Jiřinko,teď jsem tady chvilku nebyla,tak dokoukávám zpětně.Teda ty sochy,no nevím,když se dívám na ty oči,je to celkem děsivé.Opatruj se,mávám od nás z Rožnova.Marťa.

    OdpovědětVymazat