neděle 27. října 2024

Nedělní zpravodaj

 Ve čtvrtek, 24.10., po návratu z Prahy, jsem si zašla nafotit strom, který měl zvláštní barvu listů, jakou jsem dosud nikdy neviděla, takovou zvláštně růžovočervenou, jestli to bylo sluníčkem a modrým pozadím? Nebyla jsem sama, kdo to obdivoval a musím dodat, že listí už bylo víc na zemi, než na stromě, takže jsem měla štěstí, že tam ještě na mne a můj fotoaparát něco zbylo. 

Milé KOČKY,  nyní se můžete, chcete-li, obdivovat i vy.




















Stálo to za to, trochu si zajít...

2 komentáře:

  1. Jiřinko milá, to jsou krásné fotky. Díky, že sis zašla :-)
    Pěknou neděli přeju. Eva
    PS napíšu během dne e-mail

    OdpovědětVymazat
  2. Jiřinko, to je opravdu nádhera! Užívám si každý barevný list, to jsou barvy!
    Přeji krásnou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat