pondělí 9. července 2018

Pohádková vesnička

Když jsem před časem s druhou babičkou a oběma vnučkami bydlela pár dní v Pařezu,
v jedné z chaloupek v Pohádkové vesničce v Podlesí,
připadala jsem si jako malý skřítek,
tady jsem si slíbila, že budu známým, kteří mají děti a vnoučky, nabízet, aby se tam s dětmi též podívali.
Dokud jsou ty děti malé.
Babička Květa nás tam tehdy pozvala a stihly jsme i několik výletů do okolí a hlavně na hrad Pernštejn.
Takže, když jsme nyní bydleli tak blízko, napadlo mne se tam opět podívat a s Janou a mým mužem
se projít s foťáky mezi chaloupkami.
( pěkně tam podražili, i když ani dříve to nebylo levné, ale, co by člověk pro děti neudělal ? )
Hotel je ozdoben krásným bazénem - v restauraci si můžete dát dobré jídlo. Oceníte výhledy na zalesněné kopce.
Příjemné místo na kratší dovolenou.
Milé KOČKY,
třeba vám moje fotky napoví:




















































Žádné komentáře:

Okomentovat