pondělí 9. července 2018

Polička

Český Carcasone, jak se městu Poličce říkává, je moje oblíbené město,
pokaždé, když jsme někde poblíž, jedeme se tam ZASE ( jak říká jedovatě manžel ) podívat.
Oběhnu náměstí ( tentokrát, bohužel, morový sloup pod lešením ),
projdu pár uliček,
a pak se věnuji zas a znova procházce kolem hradeb,
kdo by,
milé KOČKY,
takové podívané odolal?
Jelikož jsem tam byla s Janou, došlo i na nákup - já mám novou tašku a Jana tričko.
Počasí bylo jak ve Středomoří, turistů tak akorát,
dokonce po místní vodní ploše pluly nějaké ty lodičky,
dokonalý prázdninový dojem.
A moje bujná fantazie měla pré:
,,koupila,, jsem si tam v jedné hradební věži byt a už si ho přestavuju a zařizuju.
Pěkně potichu a tajně, aby mě manžel nedal do péče v Beřkovicích.
Uznejte, že by z něj byl pěkný výhled:
















































Žádné komentáře:

Okomentovat