pondělí 9. července 2018

Skanzen zase jinak

Skanzeny navštěvujeme často a rádi,
na Veselém Kopci jsme byli už vícekrát,
ale jeli jsme ,,okolo,, - tak jsme tu zastavili a prohlédli si ho opět.
Pochopitelně to tím neskončilo a dali jsme si tu i oběd, než jsme se vydali na dlouhou cestu k domovu.
Milé KOČKY,
taky rády procházíte těmi místy s historií v každé místnosti?
Tentokrát mi bylo až úzko, když jsem viděla náhon u mlýna úplně suchý
a potok pod skanzenem téměř suchý.
Ale skanzen jako takový byl plný lidí, dětí a i ten dráteník tam zase byl.
A já tam také vždy něco nového ( starého ) objevím.









































































2 komentáře:

  1. Jiřinko, miluji skanzeny a na Veselém Kopci jsme byli před dvěma lety. A v Betlémě také, dokonce jsme přenocovali ve stejnojmenném penzionu. Bylo tam moc krásně.
    O tom svědčí i Tvé fotky.
    Přeji Ti příjemné dny. D.

    OdpovědětVymazat
  2. Dášenko, ani se ti nedivím, my to objíždíme už po kolikáté pořád dokola,
    já navíc mám v oblibě dřevěné kostely a zvonice a podobné cíle po trase. Navíc pořád někoho někam tahám...ale raduji se z toho, že dříve bylo vše šedé, poničené a nyní se hodně památek ( pokud to dosud nespadlo ) opravuje a zvelebuje, tak si po letech spravuji chuť.
    Dáši, krásný týden přeji.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat