sobota 29. září 2018

Cesta

Nu a taky něco z naší povedené dálnice:
milé KOČKY,
to byl samý kamion, samé předjíždění a nervy.


A do toho ještě ráno letěl nad Lovosicemi balon a mně se nepodařilo ho při jízdě vyfotit!
Co nadělám.
Jsem jen člověk.
Neboli - pár obr. cvakání z auta:






















5 komentářů:

  1. https://www.novinky.cz/kultura/484674-sudetsky-tulak-zapadla-horska-mestecka-se-kdysi-topila-ve-stribre-a-luxusu.html
    škoda, těch zapomenutých míst je více

    OdpovědětVymazat
  2. Tak jsem si Tvoje cestování prohlédla, přečetla doprovodné větičky. Nad chátrajícími domy v Duchcově srdce zrovna bolí. Ale navštívili jste i místa pěkná- to zase jó!
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Hani, ono to v pohraničí vypadá všude podobně, taky mi to není jedno.
    Škoda těch objektů, které se nedají vrátit ,,do života,, zpátky.
    Děkuji za návštěvu. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak v tomto úseku jezdím těch 140 a ještě jsem nefotila, ani kdyby letělo UFO a tvé fotky zvládnu i bez balónu !

    OdpovědětVymazat
  5. Blondýnko, umím si tě představit, jak svištíš a stíháš i pozorovat Lovoš a vše okolo...
    mám to tam nejraději zjara, když to na úbočí všechno kvete...
    pa Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat