sobota 29. září 2018

Duchcov 2

Druhý soubor fotek z Duchcova je trošinku příjemnější na prohlížení,
jedná se,


milé KOČKY,
o náměstí a o zdejší vyhlášený zámek a jeho zahrady.
Byla jsem zklamaná jen z toho, že přilehlý kostel nebyl otevřený a tudíž jsem se nemohla podívat dovnitř.
Na náměstí jsme se posadili do Café Casanova a dali si skvělý čaj a něco k tomu.
Že bych proto byla k této části města smířlivější?
Těším se i na panoramu, nafotila jsem pár fotek, ze kterých by to udělat šlo.


























































































































1 komentář:

  1. Kašna pro poutníky mě potěšila. V mých rodných Lysicích byla taky kašna u zámku, kolem které jsme chodili do školy. A tekla tam dobrá voda. Tyto pohledy jsou lepší než minulé. A potěšil mě tvůj další článek z Oseka, kam mi nešel vložit komentář :-)

    OdpovědětVymazat