úterý 27. dubna 2021

Dnes potřetí

 aneb - příliš drahá procházka. 

Dnes odpoledne, vylákána hezkým počasím, jsem se vydala na nákupy, procházku a přidružené aktivity. Normální to není, aby někdo dával tři příspěvky na blog denně, ale mně nic jiného nezbývá, šla jsem totiž na poštu pro balíček, pak na malý nákup do DM, na další do Alberta a odtud do Domácích potřeb, pokračovala jsem do cukrárny, a vypadala jsem jako bych kladla miny, protože jsem na krku měla fotoaparát v pouzdře, přes rameno dvě tašky, v ruce pytlík s bramborami, když jsem chtěla něco vyfotit, musela jsem brambory odložit, jestli mě pozorovali Měšťáci na kamerách, asi jim nešlo do hlavy, co to ta babka vyvádí, ( kabelka na 5 kilo brambor, jak to nazývá kamarádka Jana, když jde o větší tašku ). Obešla jsem celé město, abych si udělala několik snímků, a ne, že bych nákup dala domů a pak šla nalehko ven jen s fotoaparátem!-  víte, proč se líný strhal? Kdybych šla na procházku bez peněz, tak jsem ušetřila! - příště budu chytřejší.

Milé KOČKY,

přes veškerá protivenství mám pro vás pár fotek z dnešních Nerátek: 
















15 komentářů:

  1. Jiřinko u vás už to tak krásně kvete. Ta čemeřice je nádherná. Něco podobného jsem si koupila, ale koukala jsem na to doma a čemeřice to není.. Dala jsem to na záhonek a doufám, že mi to nepomrzne. Krásný večer Ti přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, doufám, že vložené peníze do kytiček se ti vrátí nejpozději příští jaro krásou a barevností.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko, co mi to děláš ? Tři příspěvky denně...Vždyť já to vůbec nestíhám obíhat. Moc hezké rozkvetlé fotky ! Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, tak já zvolním, popřeji ti hezké dny v tomto týdnu. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko,moc krásné fotky jsi pořídila �� Fukčarinka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji a jsem ráda, že se ti líbí. Hezké jaro ti přeji. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko,překrásné fotky.A moje oblíbené narcisy.Moc pěkně to u vás kvete.A s těmi taškami Ti rozumím,taky někdy chodím jak nákupčí.Batoh,tašku,ještě něco v ruce.Měj krásný sluníčkový den.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, žena unese víc jak osel, nejen tašky, ale i rány osudu.
      Tak já, než bych šla dvakrát nebo třikrát, raději se sedřu. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Krásná růžová alej, jak odolat focení😊☀️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta alej je hezká zjara a pak na podzim. Jiná tu byla ještě delší, ale tam si hoši zakáceli a bojím se tam jít podívat, aby mě nekleplo. I když, nemocnici v městě máme. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Jiřinko, to je tedy tempo, to je nasazení!
    Trochu si mi připomněla, jak chodíme s Aaronem po výletech. Když něco zajímá jeho a čuchá si, čekám a ono ví, že když dám samonavíjecí vodítko mezi kolena (nedá se navléct na ruku, je to taková ta baterie), musí sednou a čekat, až si vyfotim, co chci. Přinutila si mě, abych se zamyslela, jak to asi z venku vypadá :o)
    Děkuji za krásné jarní fotky a přeji hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, nerada bych tě uštvala.
      Taky tobě hezké dny. Já, jak vidím sluníčko za záclonou, už cpu do pračky nebo beru foťák.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  7. U nás čekám na takovouhle nádheru už měsíc a pořád nic, ani kvítko! 🙈

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janinko, pamatuji si, že když jsem bydlela v Jablonci, tak jsme jednou jeli někam na Tanvaldsko a okolo byly asi 4 metrové, frézou vykousané sněhové stěny.
      Když jsme se přestěhovali do N. z Výběžku, tak jsme si pochvalovali, že tam jsme topili 9 měsíců a tady jen 5.
      Jiřina z N.

      Vymazat
    2. Janinko, kdybych se tě nebála, napsala bych, že jsi celoroční KVÍTKO: Pac Jiřina z N.

      Vymazat