neděle 7. března 2021

Den F

 Zájezd pokračuje, známe už lidičky z busu podle vidění, ale také je nám jasné, že za pár dní vše skončí, pojedeme domů a zbydou jen ty vzpomínky a také, pochopitelně, fotky, a tak se snažíme  jako o život vše zaznamenat a uchovat v bedně.

Milé KOČKY,

proč se tedy na ty výtvory nepodívat, aneb, jak to bylo dál? například v překrásném městě Albi?






















8 komentářů:

  1. Netušila jsem, že je ve Francii tolik románských památek. A ty jejich hradozámky, občas docela bizarní na pohled.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, někdy už je těch katedrál a kostelíčků a pevností tolik, že si jeden musí sednout a něco si dát a koukat jen po lidech, nebo u nějaké fontánky posedět v klidu.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko, další porce nádherných fotografií.👍👍👍 Prohlížím si tu nádheru, obdivuju park a kulaté, tolik typické věže s břidlicovými střechami.
    Nádhera, že ani nedutám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, ta zahrada v Albi, ta byla! Byli jsme i na prohlídce v zámku, byla tam výstava obrazů, ale venku to je lepší, s výhledem na město a na řeku.Zhmotněná krása.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Ach, ach a ještě jednou ach!
    Už bych tak potřebovala něco tak krásného vidět...

    OdpovědětVymazat
  4. Opět jsem skoro nedýchala. A ty varhany na patro, jsou Úžasné. Už jsem jich viděla více, všelijak do prostoru, ale takto píšťaly nad sebou, jsem ještě neviděla. Bože, jak to cestování nyní chybí. Kéž by nezůstalo jen u vzpomínek.

    OdpovědětVymazat
  5. Maruško, někdy se mi povede něco vyfotit, co ani pořádně nevidím a přijdu na to až doma, když to na počítači třídím, co nechat a co vyhodit. Když jsem přijela z 9denního zájezdu z Polska a ponechala jsem si 2.300 fotek, protože mi bylo líto to více vyházet, manžel jen koulel očima, ale uznal, že jsou prima.A tradičně mi povídal: jako bych tam byl s tebou.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat